دیر شده بود باید دخترم را می‌گذاشتم منزل مادرم بعد فوری خودم به اداره میرسیدم تاکسی خیلی سخت گیرم اومد با این ترافیکی که امروز بود خیلی دیر میرسیدم نگران بودم که رئیسم از ماموریت اومده یا نه! توی تاکسی نشسته بودم و کلی استرس داشتم، مطلبی از رادیو توجه من را به خودش جلب کرد و خیلی سریع از اون حالتی داشتم بیرون اومدم  (یک نفر که ادعا کرده است از نزدیک شاهد تظاهرات 22 بهمن بوده است به خبرگزاری آمریکا اعلام کرد: وعده وعید موجب حضور مردم در تظاهرات شد، قرار بر این بود که به کارکنان دولتی که شرکت کنند سه یا چهار ماه حقوقشان یکجا به عنوان پاداش داده شود. به مردم در تظاهرات سکه طلا می‌دادند، برای اینکه این حضور بیشتر به چشم بیآید دوربین از بالای بالا  فیلم برداری می‌کرد و همچنین با هواپیما از کشورهای افریقایی نفر آورده‌ بودند و از همه بدتر اینکه از جاههایی که درختان زیادی داشت و همین طور جنگلها از بالا فیلم‌برداری کرده بودند چون وقتی درخت را از بالای بالا ببینی شبیه آدم است) بعد از شنیدن این مطلب افراد زیادی با رادیو تماس گرفته بودند خانمی در پاسخ گفت: فکر کنم این آقا به جای چشمشون قوه تخیلشون خوب فعال است و صدای مردی پخش شد که از این درختها همیشه در این حضورها زیاد است. دیگری گفت فکر کنم حرف این آقا به عنوان بهترین جک سال 2008 شناخته شود و تندیس بگیرد، خانمی گفتند 24 اسفند هم درختان زیادی در صحنه حاضر هستند شاید این درختها از عملکرد رؤسای دولت راضی نباشند اما به خاطر وطنشان و انقلابشان حضور دارند.