سردار فاطمی

یامهدی جهان در انتظار توست.....

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

دانلود پاور پوینت بسیار زیبا درباره ی دفاع مقدس

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

دانلود سرود بسیار زیبای امام خامنه ای

دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

مطالب کوتاه و جالب برای امام زمان

کوتاه گفته های آیت الله بهجت در باره امام زمان


*ما در دریای زندگی در معرض غرق شدن هستیم؛ دستگیری ولیّ خدا لازم است تا سالم به مقصد برسیم. باید به ولیّ عصر (عج) استغاثه کنیم که مسیر را روشن سازد و ما را تا مقصد، همراه خود ببرد.
* دعای تعجیل فَرج، دوای دردهای ما است.
* با وجود اعتقاد داشتن به رئیسی که عینُ الله الناظره است، آیا می توانیم از نظر الهی فرار کنیم و یا خود را پنهان کنیم؛ و هر کاری را که خواستیم، انجام دهیم؟! چه پاسخی خواهیم داد؟!
* علایمی حتمیّه و غیر حتمیّه برای ظهور آن حضرت ذکر کرده اند. ولی اگر خبر دهند فردا ظهور می کند، هیچ استبعاد ندارد! لازمه این مطلب آن است که در بعضی علایم، بَداء صورت می گیرد و بعضی دیگر از علایم حتمی هم، مقارن با ظهور آن حضرت اتفاق می افتد.
* انتظار ظهور و فرج امام زمان (عج)، با اذیّت دوستان آن حضرت، سازگار نیست!
* مهمتر از دعا برای تعجیل فرج حضرت مهدی (عج)، دعا برای بقای ایمان و ثبات قدم در عقیده و عدم انکار حضرت تا ظهور او می باشد* افسوس که همه برای برآورده شدن حاجت شخصی خود به مسجد جمکران می روند، و نمی دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایی از آنها دارد که برای تعجیل فَرَج او دعا کنند!
* قلبها از ایمان و نور معرفت خشکیده است. قلب آباد به ایمان و یاد خدا پیدا کنید، تا برای شما امضا کنیم که امام زمان (عج) آن جا هست!
* اشخاصی را می خواهند که تنها برای آن حضرت باشند. کسانی منتظر فرج هستند که برای خدا و در راه خدا منتظر آن حضرت باشند، نه برای برآوردن حاجات شخصی خود!
* چه قدر بگوییم که حضرت صاحب (عج) در دل هر شیعه ای یک مسجد دارد!
* هر کس که برای حاجتی به مکان مقدّسی مانند مسجد جمکران می رود، باید که اعظم حاجت نزد آن واسطه فیض، یعنی فرجِ خود آن حضرت را از خدا بخواهد.
*حضرت غائب (عج) دارای بالاترین علوم است؛ و اسم اعظم بیش از همه در نزد خود آن حضرت است. با این همه، به هر کس که در خواب یا بیداری به حضورش مشرّف شده، فرموده است: برای من دعا کنید!
* راه خلاص از گرفتاری ها، منحصر است به دعا کردن در خلوات برای فرج ولیّ عصر (عج)؛ نه دعای همیشگی و لقلقه زبان... بلکه دعای با خلوص و صدق نیّت و همراه با توبه..........

 

بقیه مطالب در ادامه مطلب..............

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

[عنوان ندارد]

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

بسیجی گمنام خمینی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

بسیجی کیست؟

سردار نقدی در جمع دانشجویان بسیجی:
بسیجی آن کسی هست که هر روز صبح ببیند امامش از او چه خواسته است

 رییس سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در دانشگاه فردوسی مشهد پاسخگوی سوالات برخی از دانشجویان بود و گفت شما در یک تشکل استثنایی مشغول فعالیت هستید.

سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد پاسخگوی سوالات برخی از دانشجویان بود و گفت شما در یک تشکل استثنایی مشغول فعالیت هستید.سردار نقدی یکی از مصادیق آیه 56 سوره مبارکه مائده را بسیج دانست و افزود حزب الله یعنی همان بسیج و ادامه داد هر که بخواهد برای خدا کار کند باید عضو این تشکیلات باشد. رهبری حزب الله ، خدا و پیامبرش و اولی امر می باشد.
ایشان در پاسخ به پرسشی که مطرح گردید در خصوص سردرگمی بسیجان در عرصه های گوناگون گفت: بسیجی آن کسی هست که هر روز صبح ببیند امامش از او چه خواسته است و در پی انجام آن فرمان باشد در نتیجه هیچ وقت سردرگم نمیشود.
در بیان اولین تکلیف بسیجیان ضمن اشاره به فرمایش امام خمینی( ره )"خدا نکند انسان به جایی برسد که نفس خود را نساخته باشد" افزود : اولین تکلیف، ساختن خومان و بعد ساختن دیگران است .کجا می شود با دست های کثیف شیشیه را پاک کرد.
به عنوان نمونه حلقه های صالحین تربیت است و باید توجه داشته که تربیت مسئله اش با علم متفاوت است تربیت یعنی تذکر مداوم. انسان به تذکر احتیاج دارد مثلا همه میدانند غیبت بد است اما انجام میدهند، برای اینکه نهادیه نشده است.
این حلقه ها یک بعدش معرفتی است مهم ترین وظایف ایت حلقه ها این است که هفته به هفته فرمایشات امامشان را باز خوانی کنند و بعد دیگر این حلقه اخلاقی است و این همان جایی است نیاز به تذکر دارد.
دومی وظیفه بسیجیان جهاد علمی است. تحول در علوم انسانی و اقتصاد مقاومتی را نمونه هایی از جهاد علمی دانست.
در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان  که علت افت تحصیلی بسیاری از دانشجویان بسیجی را فعالیت های غیر علمی دانست، گفت: این گونه نسیت. طبق گزارشاتی که دریافت کرده ام رتبه علمی بسیجیان از غیر بسیجان بهتر است، سعی کنیم نقدهایمان منصفانه باشد و در پازل دشمانان بازی نکنیم. 
سردار نقدی پس از پاسخ به دانشجویان از نمایشگاهی که در کنار مسجد امام رضا (ع) برگزار شده است بازدید نمود و در باز دید از غرفه مجمع ادوار بسیج دانشجویی ابراز خوشحالی و آرزوی موفقیت کرد. 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

شعر زیبا درباره ی بسیج

بسیجی ها گل ایام هستند
ز هر قشری ز خاص و عام هستند
در اوج آسمان ها می درخشند
اگرچه در زمین گمنام هستند

***

ولایت را وفاداری بسیجی
تو دین را بهترین یاری بسیجی
چه فخری بیش از این که با حضورت
به چشم دشمنان خاری بسیجی

***


بسیجی را خلوصی ناب بینند
شهادت را چو گل بیتاب بینند
دوباره کوفه، با یک لشکر از عشق؟
مگر ضد ولایت خواب بینند

***

منافق ها ملامت کارشان است
فراوان کذب و تهمت کارشان است
بسیجی؛ مرد میدان های دشوار
مرنج این قوم راحت کارشان است

***

به دنیا پشت پا ! دارد چه معنی؟
بسیجی! بی ریا! دارد چه معنی؟
نمی فهمند بدبختان سکه
تجارت با خدا ! دارد چه معنی؟

***

بصیرت، بی ریایی، کار، ایثار
ملامت ها فزون ، تو با خدا یار
فقط یک آرزو :«یا رب به موعود(عج)
                                                    گل پیغمبر ما را نگه دار! »              

۳۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

جملات کوتاه مقام معظم رهبری درباره ی بسیج

ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی):

ـ‌ بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

ـ پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر (ارواحناه و فداه) مهدی موعود عزیز یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.

ـ شما جوانان بسیجی و سپاهی و جوانان مؤمن آگاهی را با احساس مسئولیت و شور و شعور همراه کردید.

ـ نیروهای نظامی و بسیجی ما مؤمن و با اخلاصند و به عنوان پشتوانه‌ای که هیچ خدشه‌ای در آن راه ندارد, محسوب می‌شوند.

ـ انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.

ـ اگر بسیج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد, کمیت این انقلاب و این نظام واهمة حرکتهای سازندة این کشور لنگ است.

ـ انکار بسیج و بی‌احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است.

ـ تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد, به نیروهای بسیج, به انگیزة بسیح به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.

ـ فرزندان بسیحی‌ام با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منکوب سازند.

ـ بسیج, یعنی نیروی کارآمد کشور برای همة میدانها

ـ همه جا چیزی شبیه بسیج هست, تنها به این درخشندگی, به این فراگیری, به این زیبایی, به این فداکاری, من در جایی سراغ ندارم.

ـ این فداکاری, من در جایی سراغ ندارم.

ـ نیروی عظیم بسیج مردمی است, این بسیج در همة قشرها هست.

ـ بسیج, اختصاص به یک منطقة جغرافیایی ویک منطقة انسانی و طبقاتی و قشری ندارد, همه جا هست.

ـ ایمان عاشقانه, ایمان عمیق, ایمان توأم با عواطف که از خصوصیات ملت ایران است باعث درخشان شدن بسیج شد.

ـ دانشجوی بسیجی دشمن کمین گرفته  را از یاد نمی‌برد و غافلانه خو و دانشگاه و کشورش را به دست تطاول دشمن نمی‌سپرد.

ـ بسیاری از پیشرفتهای کشور مرهون تفکر بسیجی است.

ـ هریک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیة حساس مسئولیت و ایمان باشد, بسیجی است.

ـ بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.

ـ بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

بسیج چیست؟ و بسیجی کیست؟

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و بسیجی شاخ برگ درختیست که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق را سروده است .

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند و بسیجی دانش آموخته مکتبی است که فارغ التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمره رشادتهای خود را در لقاء پروردگار خویش یافته اند .

بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشان گرفته‌اند و بسیجی سرباز گمنان امام زمان(عج) است که در مکتب عاشورا تربیت یافته و در دفاع مقدس خود مدرس سلسه رهجویان شهادت گشت .

بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند و بسیجی آن رزمنده پاکبازیست که شبها در فراق مولای خود نجوا می کند و روز در جهادی حضور دارد که یک روز در برابر هجوم نظام سلطه ایستادگی کرده و اینک در برابر تهاجم فرهنگی اش خاکریز زده است .

و تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد . چرا که اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی توانستیم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم و هرجا که نوای دلنشین بسیج طنین انداز شده تحول عظیم ببار آورده که ثمرات آن در همه زمینه ها آشکار شده است .

بسیجی کسی است که شور و شعور را در هم آمیخته و پیوندی ناگسستنی با مولای خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد. تا زمانیکه کشور محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است و هیچ کشوری در هیچ زمانی بدون امنیت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد .

بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیجی را می توان در هر قشری از اجتماع جستجو کردو یافت . بسیجی با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می گیرد رفتار و عملکرد دشمن را رصد کرده و هرزمان لازم شد وارد میدان شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی(ص) نشات می گیرد به مقابله با خطرات می رود .

در یک کلام بسیجی نیرویی کارآمد و سرمایه ای گرانبها برای اسلام و انقلاب و کشور است که باوجود آن ، کشور از گزند دشمنان مصون مانده و راههای ترقی و پیشرفت با سرعتی بیشتر طی می شود و هرکس که این نیروی عظیم را انکار کند در خرد و یا صداقت او باید شک کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان