سردار نقدی در جمع دانشجویان بسیجی:
بسیجی آن کسی هست که هر روز صبح ببیند امامش از او چه خواسته است

 رییس سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در دانشگاه فردوسی مشهد پاسخگوی سوالات برخی از دانشجویان بود و گفت شما در یک تشکل استثنایی مشغول فعالیت هستید.

سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد پاسخگوی سوالات برخی از دانشجویان بود و گفت شما در یک تشکل استثنایی مشغول فعالیت هستید.سردار نقدی یکی از مصادیق آیه 56 سوره مبارکه مائده را بسیج دانست و افزود حزب الله یعنی همان بسیج و ادامه داد هر که بخواهد برای خدا کار کند باید عضو این تشکیلات باشد. رهبری حزب الله ، خدا و پیامبرش و اولی امر می باشد.
ایشان در پاسخ به پرسشی که مطرح گردید در خصوص سردرگمی بسیجان در عرصه های گوناگون گفت: بسیجی آن کسی هست که هر روز صبح ببیند امامش از او چه خواسته است و در پی انجام آن فرمان باشد در نتیجه هیچ وقت سردرگم نمیشود.
در بیان اولین تکلیف بسیجیان ضمن اشاره به فرمایش امام خمینی( ره )"خدا نکند انسان به جایی برسد که نفس خود را نساخته باشد" افزود : اولین تکلیف، ساختن خومان و بعد ساختن دیگران است .کجا می شود با دست های کثیف شیشیه را پاک کرد.
به عنوان نمونه حلقه های صالحین تربیت است و باید توجه داشته که تربیت مسئله اش با علم متفاوت است تربیت یعنی تذکر مداوم. انسان به تذکر احتیاج دارد مثلا همه میدانند غیبت بد است اما انجام میدهند، برای اینکه نهادیه نشده است.
این حلقه ها یک بعدش معرفتی است مهم ترین وظایف ایت حلقه ها این است که هفته به هفته فرمایشات امامشان را باز خوانی کنند و بعد دیگر این حلقه اخلاقی است و این همان جایی است نیاز به تذکر دارد.
دومی وظیفه بسیجیان جهاد علمی است. تحول در علوم انسانی و اقتصاد مقاومتی را نمونه هایی از جهاد علمی دانست.
در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان  که علت افت تحصیلی بسیاری از دانشجویان بسیجی را فعالیت های غیر علمی دانست، گفت: این گونه نسیت. طبق گزارشاتی که دریافت کرده ام رتبه علمی بسیجیان از غیر بسیجان بهتر است، سعی کنیم نقدهایمان منصفانه باشد و در پازل دشمانان بازی نکنیم. 
سردار نقدی پس از پاسخ به دانشجویان از نمایشگاهی که در کنار مسجد امام رضا (ع) برگزار شده است بازدید نمود و در باز دید از غرفه مجمع ادوار بسیج دانشجویی ابراز خوشحالی و آرزوی موفقیت کرد.